Přejeme Vám krásné prázdniny a těšíme se na spolupráci v novém školním roce.
Zahájení olympiády bylo doprovázeno bohatým slavnostním programem. Žáci předvedli taneční vystoupení, které sklidilo bouřlivý potlesk. Každý tým představil svou hymnu, kterou si sám složil, což dodalo celé akci osobitý ráz a přispělo k vynikající atmosféře.
V nadcházejícím roce 2024 uplyne 200 let od narození Bedřicha Smetany – světově známého hudebního skladatele.
Význam díla a osobnosti Bedřicha Smetany je tak veliký, že vláda České republiky vyhlašuje rok 2024 „Rokem české hudby“.
ZŠ Úšovice se již nyní připravuje na oslavu této ojedinělé události a to celoškolním projektem zaměřeným na českou lidovou kulturu. Vyvrcholením projektu bude soutěž ve zpěvu lidových písní v měsíci únoru a výstava výtvarných děl třídních kolektivů či jednotlivců na téma lidová píseň v obrazech.
Mgr. Hana Vithová
Také letos jsme si před Vánočními svátky společně zazpívali koledy... a bylo nás opravdu hodně :) Veselé Vánoce -foto zde-
Vítáme Vás v novém školním roce, přejeme mnoho úspěchů, nových kamarádů, poznatků a dalších krásných chvil. Fotografie ZDE
Fotogalerie
Základní škola s bezmála 650 žáky. Školní jídelna. Školní družina. Renovované dílny, odborné učebny chemie a fyziky....
Online systém Bakaláři jsou jediným oficiálním informačním kanálem mezi školou a rodinou.
Aneb jak zpestřit výuku Výchovy k občanství žákům šestého ročníku k tématu Moje město. Stačí málo, jen navštívit Hroznatovu akademii v Klášteře Teplá a nechat děti, aby si svoje lázně postavily samy. Samozřejmě nezačínaly na zelené louce, ale paní lektorky je provedly klášterem a seznámily s opaty, kteří se na vzniku Mariánských Lázní podíleli. Rozebíraly, jaké překážky museli opaté překonat a co vše lázně potřebovaly ke svému provozu.
V dílnách pak ve skupinkách začali stavět. Jako správní zakladatelé měli k dispozici konkrétní finanční hotovost v bankocetlích. Museli rozhodnout o strategickém rozšiřování železnice, jaké budovy v lázních postavit a jaké osobnosti pozvat, aby šířily slávu města. Tím pádem, kam a do čeho investovat své peníze.
Bez nadsázky se zapojily všechny děti a ke konci byl problém některé žáky od projektu odtrhnout včas, abychom stihli vlak. V závěru paní lektorky úspěšnost projektů vyhodnotily a vysvětlily záludnosti, které si „stavitelé lázní“ neuvědomili. Kdepak by se u nás v 19. století vzalo mořské akvárium 😊
Designed by www.sof-it.cz administrace.