Letošní zápis platí pro děti narozené od 1.9.2014 do 31.8.2015 a děti s odkladem o jeden šk.rok (děti z přípravné třídy) a bude probíhat bez přítomnosti dětí a vzhledem k epidemii pokud možno i bez kontaktu rodičů. Je připraveno několik variant zápisu.
Seznam přijatých žáků k základnímu vzdělávání
ve školním roce 2021/2022
Zde jsou anonymizovaně uvedeny přijatí žáci do 1.třídy.
Kód Vám by sdělen při elektronické registraci. Případně kontaktujte sekretariát školy.
Všichni zde uvedení jsou přijatí.
*Pořadové číslo nic neznamená, systém se poskládal podle abecedy.
POŘADÍ |
KÓD |
VÝSLEDEK |
POŘADÍ |
KÓD |
VÝSLEDEK |
1 |
IURVG |
Zapsán do 1. ročníku |
33 |
WI289 |
Zapsán do 1. ročníku |
2 |
6K6MZ |
Zapsán do 1. ročníku |
34 |
IPJ36 |
Zapsán do 1. ročníku |
3 |
WUCDC |
Zapsán do 1. ročníku |
35 |
BWRSB |
Zapsán do 1. ročníku |
4 |
CSO8H |
Zapsán do 1. ročníku |
36 |
4ZI8A |
Zapsán do 1. ročníku |
5 |
HQQKY |
Zapsán do 1. ročníku |
37 |
1NDDB |
Zapsán do 1. ročníku |
6 |
92HE5 |
Zapsán do 1. ročníku |
38 |
9VFR6 |
Zapsán do 1. ročníku |
7 |
XZMJI |
Zapsán do 1. ročníku |
39 |
R66YG |
Zapsán do 1. ročníku |
8 |
3H29D |
Zapsán do 1. ročníku |
40 |
4NMQ3 |
Zapsán do 1. ročníku |
9 |
FCFNU |
Zapsán do 1. ročníku |
41 |
5UWPE |
Zapsán do 1. ročníku |
10 |
JJH0D |
Zapsán do 1. ročníku |
42 |
1WEP3 |
Zapsán do 1. ročníku |
11 |
GGASX |
Zapsán do 1. ročníku |
43 |
AIKQL |
Zapsán do 1. ročníku |
12 |
4JYF4 |
Zapsán do 1. ročníku |
44 |
INLAL |
Zapsán do 1. ročníku |
13 |
CXC96 |
Zapsán do 1. ročníku |
45 |
VB41S |
Zapsán do 1. ročníku |
14 |
K99ZI |
Zapsán do 1. ročníku |
46 |
28BCC |
Zapsán do 1. ročníku |
15 |
MX9TL |
Zapsán do 1. ročníku |
47 |
HCNUC |
Zapsán do 1. ročníku |
16 |
0X3AL |
Zapsán do 1. ročníku |
48 |
LRWM1 |
Zapsán do 1. ročníku |
17 |
TXGJ1 |
Zapsán do 1. ročníku |
49 |
FQKEI |
Zapsán do 1. ročníku |
18 |
2MIUZ |
Zapsán do 1. ročníku |
50 |
W8Z76 |
Zapsán do 1. ročníku |
19 |
W6FG6 |
Zapsán do 1. ročníku |
51 |
PJT41 |
Zapsán do 1. ročníku |
20 |
8YZJG |
Zapsán do 1. ročníku |
52 |
JA5IU |
Zapsán do 1. ročníku |
21 |
VCPKG |
Zapsán do 1. ročníku |
53 |
4XZPT |
Zapsán do 1. ročníku |
22 |
AX33G |
Zapsán do 1. ročníku |
54 |
BOJU0 |
Zapsán do 1. ročníku |
23 |
LQEY2 |
Zapsán do 1. ročníku |
55 |
DAFEU |
Zapsán do 1. ročníku |
24 |
21W9Q |
Zapsán do 1. ročníku |
56 |
LH0WD |
Zapsán do 1. ročníku |
25 |
N1ZV1 |
Zapsán do 1. ročníku |
57 |
RMP8G |
Zapsán do 1. ročníku |
26 |
64MVD |
Zapsán do 1. ročníku |
58 |
80MK3 |
Zapsán do 1. ročníku |
27 |
W158I |
Zapsán do 1. ročníku |
59 |
R9G5S |
Zapsán do 1. ročníku |
28 |
QL408 |
Zapsán do 1. ročníku |
60 |
PURDY |
Zapsán do 1. ročníku |
29 |
YZ16F |
Zapsán do 1. ročníku |
61 |
7OW1G |
Zapsán do 1. ročníku |
30 |
TL8D9 |
Zapsán do 1. ročníku |
|||
31 |
O3M2Y |
Zapsán do 1. ročníku |
|||
32 |
3BDED |
Zapsán do 1. ročníku |
|||
|
Mgr. Monika Preňková
Ředitelka ZŠ Úšovice
Ověřené rozhodnutí ředitelkou školy zde PDF
Vážení rodiče,
velice si vážíme vašeho zájmu přihlásit vašeho předškoláka na naši školu. V novém školním plánujeme otevřít až tři první třídy.
Přednostně budou přijímány děti:
*pokud nelze jednoznačně vybrat z výše uvedených kritérií rozhodne los,
*ostatní zájemci – nebude-li naplněna kapacita tříd dle předchozích kritérií, budou přijímány děti i mimo obvod školy.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v souvislosti s rozšířením onemocnění COVID-19 vydalo opatření k organizaci zápisů k povinné školní docházce pro školní rok 2021/2022. Vzhledem k výše uvedeným mimořádným opatřením situace vyžaduje: organizovat zápisy bez osobní přítomnosti dětí ve škole.
Zápis na naší škole proběhne V TERMÍNU STANOVENÉM ZŘIZOVATELEM od 6. dubna 2021 do 23. dubna 2021.
1. Vaše dítě zařadíme do evidenčního systému školy vyplněním online pořadníku na odkazu zapisyonline (aktivní od 6.4.2021 do 23.4.2021), systém sice generuje žádost o přijetí, ta ale neodpovídá právnímu jednání, proto dále
2. doručíte škole /jedná se o správní úkon/ vyplněnou a podepsanou ŽÁDOST o přijetí žáka (žádost zápis Word, PDF) /*poštou, nebo vhoďte přímo do schránky na škole
3. současně pokud možno kopii RODNÉHO LISTU (kopii, nebo scan - není nutná úředně potvrzená kopie)
event. ZPRÁVU z pedagogicko psychologické poradny, máte-li dítě se speciálními vzdělávacími potřebami
Pokud zákonný zástupce podá žádost prostřednictvím jiných technických prostředků, než jsou výše uvedené (např. e-mailem bez uznávaného elektronického podpisu, faxem, přímo do schránky školy apod.), je nutné, aby ji do 5 dnů potvrdil, jinak se k žádosti nepřihlíží. Tedy po odevzdání bude vyzván k předložení dokumentů k ověření totožnosti, od zák.zástupce je vyžadováno prokázání se obč.průkazem (kontakt - sekretariát 354 624 654);
Vyjímečně po telefonické dohodě lze také zvolit osobní podání žádosti a rodného listu. Na vědomí prosím berte epidemiologickou situaci, proto se domluvte na termínu v sekretariátu, abyste se nepotkávali s dalšími osobami - v úvahu přicházejí termíny: pondělí 12.4.+ 19.4. v čase 8-12, 13-15h
*nemáte-li možnost tisku, nedokážete-li si žádost vytisknout ani online vyplnit mezi 6. až 23. dubnem 2021 - tiskopis naleznete také ve schránce u zadního vchodu ZŠ.
Seznam přijatých / nepřijatých žáků, pod přidělenými evidenčními čísly, bude zveřejněn na vývěsní desce školy a webových stránkách v průběhu května 2021.
O odklad šk.docházky můžete žádat pouze pokud máte
Nemáte-li tyto dokumenty, podáváte žádost o přijetí k základnímu vzdělávání, odklad řešíte následně.
Vyplníte formulář žádosti o odklad povinné školní docházky. (Žádost o odklad Word, PDF). Zákonný zástupce žádost vyplní, podepíše a naskenuje. Přílohou žádosti bude sken rodného listu dítěte a dvě doporučení.
Pro rohodnutí o odkladu je nutné doložit doporučení školského poradenského zařízení (pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogického centra) a odborného lékaře nebo klinického psychologa. Pokud tato doporučení zatím nemáte, doložíte je později (nejdéle tak, aby mohlo být vydáno rozhodnutí do 31.5.2021).
Podání žádosti učiníte opět jedním z výše uvedených způsobů.
Žák s potvrzeným odkladem může také zažádat o zařazení do přípravné třídy naší školy. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Žádost o přijetí do přípravné třídy
PŘÍPRAVNÁ TŘÍDA
Ve školním roce 2020/2021 nově otevíráme přípravnou třídu, která bude zřízena v oddělení školní družiny. Při výuce mohou žáci využívat odborné učebny školy, školní jídelnu a družinu. Ve třídě bude učit zkušená paní učitelka, která v současnosti vyučuje v přípravné třídě v Základní škole Vítězství - Hamrníky.
Tato třída je určena pro děti s odkladem povinné školní docházky a děti, které plní poslední rok předškolní docházky. Přednostně budou přijaty děti s odkladem povinné školní docházky.
Škola plánuje příští rok otevřít jednu přípravnou třídu v počtu maximálně 15 dětí (minimální počet dětí je 10).
Do přípravného ročníku základní školy pro školní rok 2020/2021 budou přijaty děti podle těchto kritérií:
Mgr. Monika Preňková
ředitelka školy
1. Dítě by mělo být dostatečně fyzicky a pohybově vyspělé, vědomě ovládat své tělo, být samostatné v sebeobsluze
- je přiměřeně obratné a zdatné, svlékne se, oblékne se, zaváže si tkaničky
- je samostatné při jídle (používá příbor, nalije si pití, stoluje čistě)
- zvládá samostatně úkony osobní hygieny
- zvládá drobné úklidové práce (posbírá a uklidí předměty a pomůcky na určené místo, připraví si pomůcky, uklidí si hračky, udržuje ve svých věcech pořádek)
2. Dítě by mělo být relativně citově samostatné a schopné kontrolovat a řídit své chování
- zvládá odloučení od rodičů, vystupuje samostatně
- ovládá se a kontroluje, přiměřeně reaguje na drobný neúspěch
- dodržuje dohodnutá pravidla, je si vědomé zodpovědnosti za své chování
3 . Dítě by mělo zvládat přiměřené jazykové, řečové a komunikační dovednosti
- vyslovuje správně všechny hlásky, mluví ve větách, dokáže vyprávět příběh
- rozumí většině slov, dokáže pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno
- přirozeně a srozumitelně hovoří s dětmi i s dospělými, vede rozhovor a respektuje jeho pravidla
4. Dítě by mělo zvládat koordinaci ruky a oka, jemnou motoriku, pravolevou orientaci
- je zručné při zacházení s předměty denní potřeby, hračkami, pomůckami (stříhá, lepí, modeluje, maluje,správně otáčí listy v knize)
- tužku drží správně, tj. dvěma prsty třetí podložený, s uvolněným zápěstím, tahy tužkou při kreslení jsou plynulé, obkresluje, vybarvuje
- rozeznává pravou a levou stranu
5. Dítě by mělo být schopné rozlišovat zrakové a sluchové vjemy
- rozlišuje vlastnosti předmětů, barvy, velikost, tvary
- sluchově rozloží slovo na slabiky, vytleskává slabiky ve slově
- najde rozdíly na dvou obrazcích, doplní detaily
- rozlišuje jednoduché obrazné symboly a značky, znaky s abstraktní podobou (písmena, číslice)
- složí slovo z několika slyšených slabik a obrázek z několika tvarů
6. Dítě by mělo zvládat jednoduché logické a myšlenkové operace a orientovat se v elementárních matematických pojmech
- má představu o čísle ( ukazuje na prstech či předmětech počet, počítá na prstech, umí očítat po jedné, chápe, že číslovka vyjadřuje počet)
- vyjmenuje číselnou řadu a spočítá počet prvků nejméně do pěti
- rozpozná základní geometrické tvary (trojúhelník, kruh, čtverec atd.)
- chápe jednoduché vztahy a souvislosti, řeší jednoduché problémy, slovní příklady, úlohy, hádanky, rébusy
- rozumí časoprostorovým pojmům (např. nad, pod, vedle, dříve, později, včera, dnes)
7 Dítě by mělo mít dostatečně rozvinutou záměrnou pozornost a schopnost záměrně si zapamatovat a vědomě se učit
- soustředí pozornost na činnosti po určitou dobu (cca 10-15 min.)
- „nechá“ se získat pro záměrné učení (dokáže se soustředit i na ty činnosti, které nejsou pro něj aktuálně zajímavé)
- záměrně si zapamatuje, co prožilo, vidělo, slyšelo, je schopno si toto po přiměřené době vybavit
- pamatuje si říkadla, básničky, písničky
- přijme úkol či povinnost, zadaným činnostem se věnuje soustředěně, neodbíhá k jiným, dokáže vyvinout úsilí
8 Dítě by mělo být přiměřeně sociálně samostatné a vnímavé, schopné soužití s vrstevníky ve skupině
- uplatňuje základní společenská pravidla (pozdraví, umí požádat, poděkovat, omluvit se)
- navazuje kontakty s dětmi i s dospělými, kamarádí se
- zapojí se do práce ve skupině, při společných činnostech spolupracuje, přizpůsobí se skupině
- je schopno brát ohled i na druhé (dokáže se dohodnout, počkat, domluvit se, vystřídat se)
9 Dítě by mělo vnímat kulturní podněty a projevovat tvořivost
-pozorně poslouchá či sleduje se zájmem literární, filmové, dramatické či hudební představení
- svoje zážitky komentuje, vypráví, co vidělo, slyšelo, dokáže říci, co bylo zajímavé, co jej zaujalo
- zajímá se o knihy, zná mnoho pohádek a příběhů, má své oblíbené hrdiny
- zná celou řadu písní, básní a říkadel, zpívá jednoduché písně, rozlišuje a dodržuje rytmus
10. Dítě by se mělo orientovat ve svém prostředí, v okolním světě i v praktickém životě
- vyzná se ve svém prostředí (doma, ve škole), spolehlivě se orientuje v blízkém okolí (ví, kde bydlí)
- ví, jak se má chovat (např. doma, v mateřské škole, na veřejnosti, u lékaře, v divadle, v obchodě, při setkání s cizími lidmi)
- má poznatky ze světa přírody živé i neživé, lidí, kultury, techniky v rozsahu jeho praktických zkušeností ( orientuje se v tělesném schématu, rozlišuje různá povolání, zná názvy některých zvířat, rostlin, orientuje se v dopravních prostředcích)